Livet som hund

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sotis - 18 mars 2010 11:48

Glöm inte att gå in och hälsa på mina kompisar


Bara klicka på bilden här så kommer ni rätt in i deras mysiga stuga   


 


Voff på er

Av Sotis - 18 mars 2010 11:28

Fick sovmorron i morse. Kan ni tänka er!! Tessan sov hela natten. Och inte gjorde hon något inne heller. Så matte är på JÄTTEBRA humör idag.


Men... hon glömde ge mig något i magen innan natten så det första jag gjorde i morse var att kräkas. Min mage tror att den har nåt att jobba med hela tiden och när den inte får det kräks jag galla. Inte kul.... Men hon är förlåten :-)


Vi fick en HEL timmes promenad i morse bara för att hon mår så bra. Jippiii


Verkar lovande för resten av dagen. Och vet ni.... Vi fick sällskap med min kompis Sasha. Hela vägen. Vi fick springa lösa och leka alla tre. Fatta vilken dag!!!


Nu ska jag läsa alla era härliga kommentarer och hälsa på hos er.


Nospussar och ha en härlig dag med glada mattar   


Bild i repris....


 

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards