Livet som hund

Alla inlägg under december 2012

Av Sotis - 2 december 2012 23:20

Fattar inte varför matte inte kan lägga sig samma tid varje kväll.

Jag var som vanligt trött vid niotiden och gjorde sim jag brukade. Satte mig och stirrade på henne.

Hon brukar ALLTID lyssna på mig och göra som jag vill då. Men ikväll.... Näru... Hon hade bara ögon för den där dumma lådan som står mot väggen. Hon SÅG mig inte.

Men nu har jag gett igen. När hon ville gå och lägga sig fick hon allt be snällt för att jag skulle följa med ......

Fast jag kunde ju inte motstå hennes sköna täcke till slut. Så Voff Voff på er. Nu snarkar jag snart.

Tror hon tog ett kort på mig nyss. Hon trodde nog jag sov :))

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards