Livet som hund

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sotis - 10 mars 2010 17:33

Den här dagen är STOR!


Vi fick komma in hemma hos mattes dotter!!! Det är första gången i mitt snart åttaåriga liv. Det ni!!! Trodde aldrig det skulle hända.


Å vet ni.... Tessan gjorde inget bus alls där. Kissa inte. Bajsa inte. Inne alltså. Så nu får vi nog följa med fler gånger.


Fast hon hade såna där läskiga galler för dörrarna. Ni vet såns som skramlar och skräms förskräckligt när de åker i golvet.


Å tror ni inte att ena gallret åkte i golvet en gång. Vi blev så rädda så vi blev som stenstoder båda två. Typiskt de där små tvåbenta varelserna att skrämmas   


Nu har vi fått middag och vilar på maten innan det blir en härlig kvällsprommis med min älskade matte.


Ha en skön kväll    

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards