Livet som hund

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Sotis - 9 mars 2010 22:00

Puh... skönt den är över.


En gång i veckan får matte  för sig att åka och handla. Det är ju bara tisdag så jag hoppas hon inte ska göra det igen . Det är sååååå tråkigt. Då måste vi ligga i bilen och vänta medan hon är inne på affärerna.


Skulle vart tvärtom. Inte skulle HON vänta snällt i bilen.... Nä, aldrig.  Hon hade nog minst gått ut på en prommis. Kan vi det? Näpp.


Nåja. Nu är det över i alla fall och vi får äntligen sova.


Zuzzzzz gott alla


 

Av Sotis - 9 mars 2010 10:05

Vet ni. Tessan har blivit sååå duktig. När hon hoppar på min rygg och jag inte vill, då bryr hon sig inte men när matte säger "Nej Tessan" då slutar hon direkt.


Tack snääälla matte för hjälpen. Hon är ju som en igel på mig men nu gör det ju inget eftersom hon har börjat lyssna på dig :-)


Hon har börjat få gå lite lös också för hon springer direkt till matte när hon ropar "Hit". Och.... Vet ni.... Idag la hon sig för första gången på kommando.


Snart kan man börja ha med henne å göra på riktigt liksom.....


Idag har matte städdag så då är det väl ingen risk att man får gå på långpromenad men man får tåla sig ibland. Vi får ju i alla fall gå ut en stund. Flera gånger om dagen faktiskt. Härligt!


Voff på er och ha en fin dag. Tessan och matte hälsar också


  

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards