Livet som hund

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Sotis - 24 april 2010 13:58

ute och matte bara sover :( Man skulle haft någon som ville gå ut med en just idag! Vi får bara snabba kiss och bajsstunder ute. Men men... vet ju att det blir annat i morgon.


Så vi får väl passa på och sova vi också ;-) Väder är det ju ute varje dag i alla fall.


I går kväll när vi gick ut kom grannen med sina hundar samtidigt. Gissa om vi fick en mysig kvälls/nattpromenad...... Deras extrahund är så spännande. En liten Pincher säger matte.


Den är lite rädd för andra hundar så Tessan och jag nosar jätteförsiktigt på henne för att vänja henne. Det går jättebra. Första gången springer hon undan men nästa verkar hon gilla oss =)


Hoppas hela Sverige har en lika fin dag som vi


Nospussar på er allihop och glöm inte att lämna ett litet tassavtryck när ni kikar in <3

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards