Livet som hund

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Sotis - 23 april 2010 20:38

Tagna vid stranden i Sigtuna med mattes Iphone 3Gs


Här ser ni mig i egen hög person


 


Här är de... kompisarna

 


 


Kolla in gåsen

 

Av Sotis - 23 april 2010 19:48

Nu har det varit livat i luckan ett par dagar. Två av mattes barnbarn har varit och hälsat på. Vi har fått springa efter bollar och fått massor av kärlek.


Nu är det vår för vi har varit vid stranden och matat änderna. Vet ni..... Tessan var riktigt duktig idag. Hon satt så fint när änderna kom nära och tjattrade. Hon är inte rädd längra.


Barnbarnen tyckte det var jättekul att mata änderna. Det gick åt massor med bröd och jag lovar.... det slank ner nån liten bit i våra magar också :-)


Två gäss hade kommit också... De är såååå stora....


Det ÄR kul med mattes barnbarn men nu är det lugnt och skönt. Och matte är bara våran!!!


Hoppas ni får en riktigt vårig helg allihop


Kärlek på er   

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards