Livet som hund

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Sotis - 1 oktober 2009 23:22

I morgon förmiddag ska Alva och jag åka och hälsa på valpen för första gången. Kommer att ta massa med foton som jag lovar att lägga in. Längtar såååå. Alvis också. Hon är helt galen i djur och så är pappa hundallergisk. Synd men det är motgångar man får läsa sig och ta. Hon får ju umgås med dem hemma hos mig i stället.


Valpen kommer hem vecka 45 så då får vi se hur länge det dröjer innan hon tar ledig från skolan och kommer ner och hälsar på.


Nu är jag astrött och måste bara krypa till sängs om jag ska orka vara trevlig med de små i morgon.


Suss gott alla kära medmänniskor <3

Av Sotis - 1 oktober 2009 12:25

Nu får Sally åka till sina hundvakter i grannbyn. Hon stortrivs med dem så det känns bra att lämna henne där.


Hon får tyvärr aldrig följa med till mina barn på grund av allergier i familjerna.


Provpåsen är postad och ska komma fram till Skåningen i morgon. Ska bli sååå spännande att höra vad hennes hundar tycker om kexen :-)


På återhörande med fräsha bilder på valpisen (får jag hoppas).


Ha det bäst

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards