Livet som hund

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Sotis - 30 september 2009 15:18

Idag har vi haft hundkurs här hemma. Mitt lilla monster skäller som en äkta vakthund så snart det ringer på dörren.


Ja, vet, hon är framavlad för att vakta men inte dörrklockor utan gården mot får! Det är en viss skillnad...


Så nu, varje gång det ringer på dörren, skäller hon som vanligt, får hon gå och lägga sig på sin dyna i köket medan jag kollar vem det är och hon får inte komma förrän jag ger ok. När hon lyckas hålla nyfikenheten stången blir det ett litet drömkex till den lydiga vovven.


Så gissa om hon är snabb till dynan?? Men målet är att hon ska ge skall bara en gång och sen gå själv och lägga sig på dynan. Nu får vi se vem som är envisast :-)


Ha en fin dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen :)
Jag heter Sotis och har fått en egen blogg....
Lycko jag!!!
På toppbilden ser ni mig med mina första valpar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min tanke

Behandla andra som du själv vill bli behandlad

Innehållsförteckning Drömkex

Vetemjöl
Majsmjöl
Solrosfrön
Kycklingbuljong
Linfröolja
Äggula

Rik på Omega 3 och Omega 6

Förvaras på samma sätt som skorpor. Torrt och ej i plastförpackning

Priser Drömkex

25:- per hg plus porto. Tips: emballaget väger 20 gr. Beställer du 80 gr betalar du 12:- för portot och 20:- för kexen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards